Inspiration #7

11:04


„Olvasni igenis fontos, sÅ‘t néha akár életmentÅ‘ is lehet! Persze nem mindegy, milyen olvasmány kerül a kezünkbe, és az sem, képesek vagyunk-e olvasni a sorok között.”

                        ˜  ̊  ˜
„Mert a rossz dolgok mindig ott leselkedtek a közelben, készen arra, hogy elsöpörjenek az útból minden mást.”
Meredith Walters: Find You in the Dark – Utánad a sötétbe 

„(…) Nem akarom, hogy az életem minden emlékekkel teli perce arra az életre emlékeztessen, amit már sosem kapok vissza.”
Katie McGarry: Pushing the Limits – FeszülÅ‘ húr 

„A fülembe csengnek a szavaik. Soha semmit nem szabad magunkba fojtani. Egészségtelen. Ha ez igaz, akkor én vagyok a világ legbetegebb embere. Érzem, hogy minden felszínre tör bennem. Mindaz, ami vagyok. Amit érzek. Az egész életem. Meg az üresség, ami mindig is uralni fog.”
Jessica Sorensen: The Redemption of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a megváltás

„Ez volt a gyógyulás kezdete. A megbocsátás kezdete. Tudtam, hogy mindig küzdeni fogok ezzel, és úgy érzem, minden lélegzetvételért megküzdök majd. Csak azt nem szabad elfelejtenem soha, hogy mindig van választási lehetÅ‘ség. Az életet választottam. A szerelmet választottam. Azt, hogy levegÅ‘t veszek.”
Rebecca Donovan :Boldogító lélegzet

„Lélegezz Kacey! Tíz apró lélegzet. Ragadd meg Å‘ket! Érezd Å‘ket! Szeresd Å‘ket!”
K. A. Tucker : Ten Tiny Breaths - Tíz apró lélegzet

„Csak mert segítségre van szükséged, hogy megbirkózz bizonyos dolgokkal, még nem vagy kevésbé erÅ‘s. Az életben az igazán gyenge emberek azok, akik képtelenek beismerni, hogy segítségre van szükségük. Képtelenek beismerni, hogy nem bírják tovább egyedül. Gyengék. Azzal, hogy segítséget kérsz, hogy segítséget fogadsz el, azt ismered be, hogy gyenge vagy, és
ebben megtalálod az erÅ‘det.”
Rachel Van Dyken: Egyetlen

„Az a festmény jutott eszembe, amely az életünket ábrázolná. Fekete-fehér, és folyamatosan telik meg színekkel, amint életünk egyes momentumai kibontakoznak, és azzá változtatnak minket, akik ma vagyunk”
J. A. Redmerski : Ének a szentjánosbogarakról

„Vannak helyzetek, amikor annyira súlytalanok a szavak. Nem jelentenek semmit, de mindössze ennyi eszközünk van kifejezni magunkat.”
Nyrae Dawn: A játszma

„(…) a magányos emberek többet titkolóznak, mint mások.”

Jessica Park:Flat-Out Matt – Titkolni bolondulásig 




You Might Also Like

0 megjegyzés