Inspiration #8

14:27


“Könnyű a sok szívbéli nyomorúságról olvasni és azt képzelni, hogy az ember mindezt hÅ‘siesen elviseli, de ha magunknak kell átélni, az már nem olyan kellemes.”



“Nem maga a zaj a gond, hanem az, hogy hangos. A hangos zajban lehetetlen meghallani a halk neszeket, márpedig a halk nesz az, amitÅ‘l tartanunk kell.”
Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere

“Az igazi hÅ‘söknek próbákat kell kiállniuk – a tapasztalat erÅ‘sebb egyéniséggé formálja Å‘ket, ettÅ‘l válnak sebezhetÅ‘vé és szerethetÅ‘vé. Szóval, van ennek az elképzelésnek értelme, de mégis szívás, fÅ‘leg, ha te vagy az a bizonyos hÅ‘snÅ‘.”
Kelly Oram: Cinder és Ella

“Lélegzetelállító látni, ahogy élsz. Az életed csupa-csupa lehetÅ‘ség. Olyan élet, amit a legtöbb ember nem él meg.”
Rebecca Donovan: What If – Mi lenne, ha…

Ez nem én vagyok. Talán nem ez az élet volt nekem szánva. Talán meg sem kellett volna születnem. De mivel a világra jöttem, harcolni fogok minden lélegzetvételért, ami életben tart.
Rebecca Donovan: Boldogító lélegzet

“De a teher, amit nem engedsz el, gyengít téged. Néha a sebezhetÅ‘ség a legjobb gyógyszer; ha mindent kiadsz magadból, és engeded, hogy meglássa, mennyire megbántott téged. Azután mondhatod, hogy te megpróbáltad.”
Penelope Douglas: Szívatás

“Hogy alakul majd az életem? Fogalmam sincs. De alig várom, hogy megtudjam, mert most elÅ‘ször a jövÅ‘be nézek, nem pedig a múltba, és mosolygok az elém táruló, végtelen sok lehetÅ‘ségen.”
Jessica Sorensen: The Redemption of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a megváltás

“Mert a rossz dolgok mindig ott leselkedtek a közelben, készen arra, hogy elsöpörjenek az útból minden mást.”
A. Meredith Walters: Find You in the Dark – Utánad a sötétbe

“TÅ‘lem függ, hogy olyan életet élek-e, amelyre érdemes visszaemlékezni, nem pedig olyat, ami összeolvad a körülöttem élÅ‘k eseménytelen életével. VégsÅ‘ soron az én döntésem – és csak az enyém.”
J. A. Redmerski: Az örökké határa

“Mi volna ha ilyen lehetne az élet is? Hogy csak a boldog részét tartsuk meg, és semmit se a szörnyűbÅ‘l – még a kicsit kellemetlent is mellÅ‘znénk. Ha a rosszat kivágnánk és csak a jót tartanánk meg?”
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó

You Might Also Like

0 megjegyzés